Hulp nodig?

Meestgestelde vragen

Bestellen

Is het mogelijk om mijn bestelling aan te passen?

Nee het is niet mogelijk om je bestelling aan te passen.

Is het mogelijk om naar een ander afleveradres te verzenden?

Ja, tijdens het afrekenen kun je een ander afleveradres aangeven.

We verzenden geen factuur mee in je pakketje dus je kunt je cadeau rechtstreeks laten bezorgen.

Verzending

Wat is de levertijd?

Meer informatie over de verzending en levertijd.

Service en garantie

Ik heb een verkeerd product ontvangen. Wat moet ik doen?

Stuur ons een mailtje met je naam, adres bestelnummer en een foto.

klantenservice@francesfalicia.nl

Heb ik garantie?

Ja we geven 1 jaar garantie op verkleuringen. Kijk voor meer info in onze algemene voorwaarden (art 14)

Contact

Hoe kan ik jullie bereiken?

Je kunt ons op verschillende manieren bereiken. Contact.

Ik heb gemaild maar krijg geen reactie.

We reageren voor 90% binnen 24 uur op jouw mailtje. Het is mogelijk dat onze reactie in je spambox komt. Check deze voor de zekerheid.

Neem contact op

Heb jij jouw vraag niet kunnen vinden? Neem gerust contact met ons op.